Gebruik de methode voor meer verbinding, werkplezier en waardevol resultaat

lees het interview met de schrijver

Over het boek

Motivatie is een van de belangrijkste maar tegelijk een van de meest onbegrepen en verwaarloosde onderwerpen op de werkvloer.

We vinden het lastig om over te praten, het laat zich nu eenmaal niet vangen in targets en tabellen.

Toch zijn we het er allemaal over eens dat gedreven mensen de beste resultaten bereiken.

Deze tegenstelling – motivatie heel belangrijk vinden maar het in de praktijk verwaarlozen is wat Alwin Sixma de Motivatieparadox noemt.

In dit boek breekt Sixma een lans voor motivatie als kracht en zet hij ons op verrassende manier aan het denken over wat we nu écht belangrijk vinden in ons werk.

Motivatie zou volgens hem een professionele topprioriteit moeten zijn waar organisaties actief op sturen.

Aan de hand van veel praktische voorbeelden legt hij uit wat motivatie kan betekenen voor jou, je team en je organisatie, en biedt hij een methode waarmee je het leert inzetten.

Verplichte kost voor iedere professional die echt ruimte wil geven aan motivatie.

De motivatieparadox helpt je om je diep te verbinden met

wie je bent en waar je echt voor staat, en in aandachtige

samenwerking vorm te geven aan waardevol resultaat.

Alwin brengt humor, inzicht, ervaring en rijke verhalen

die je prikkelen om doelen die echt bij je passen serieus

te nemen.’ – Hylke Faber, internationaal leiderschapscoach

en auteur van Tem de krokodil

Nieuwsgierig geworden?

Lees dan het boek. Je kunt het bestellen bij één van de onderstaande winkels.